He was Fraser

Monday, March 5, 2007

Frame 37

8 comments:

Anonymous said...

Men det är ju så spännande nu!! Skynda skynda!

Henning said...

ojoj, jag e ledsen, det e så stressigt nu med arbetsprover som ska in nästa vecka! fan va roligt förresten att du tycker det är spännande!

Anonymous said...

Usch ja, ni är några stycken som har gått och försvunnit på sistone, antar att det blir allmän ändring efter torsdag.. Helt förståeligt, det blev bara en sån förfärlig cliffhangereffekt när jag sträckläste allihop och sen...tystnad. Men jag väntar. Jag väntar.

Anonymous said...

Vad har hänt egentligen? Saknar en uppdatering

Emanu! said...

konstfack har hänt, uppdatering kommer snart, hoppas jag (inte min tur!)

Anonymous said...

Du suger Heny och förtjänar spöstraff.

Anonymous said...

ja ja det kom två glas vin emellan.

Anonymous said...

förresten har jag storyn nu. alla blir nöjda och glada.